Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » Aktuelno » AOC i Philips monitori nadmašili rast tržišta u Evropi

AOC ponosno objavljuje svoju vodeću poziciju na tržištu gejming monitora u prvom tromesečju 2020. godine. S 19.5 posto udela na tržištu, AOC nosi ubedljivo prvo mesto u poređenju sa konkurencijom i to već drugi kvartal za redom. (IDC Gaming Tracker Q1 2020).

Prema najnovijim podacima agencije za analizu tržišta Context, tržište monitora u Evropi prati konstantan rast već petu godinu za redom, tačnije od prvog kvartala 2016. godine. U prvom tromesečju ove godine, tržište monitora je poraslo za 5 posto u poređenju sa istim razdobljem prošle godine. Stručnjaci za monitore AOC i MMD (licencirani partner Philipsovih monitora), oba u vlasništvu TPV-a, jednog od vodećih svetskih proizvođača monitora i LCD televizora, porasli su dvostruko više od sveukupnog rasta tržišta monitora povećavajući udeo u prodaji za 12.3 posto.  Na stalno rastućem i vrlo konkurentnom tržištu, kombinovani tržišni udeo oba branda zajedno osiguralo je njihovu treću poziciju na tržištu od prvog kvartala 2018. godine sa ukupnim tržišnim udelom od 14.9 posto.

 

aoc monitori 1

 

Najbolji rezultat AOC-a i MMD-a na tržištu monitora u Adria regiji do sada

U Adria regiji, tržište monitora beleži kontinuirani rast u prvom kvartalu 2020. godine, s 9.9 posto u poređenju s prvim kvartalom 2019. godine. AOC i MMD zajedno drže prvo mesto po broju prodatih monitora od drugog kvartala 2018. godine. Tržišni udeo AOC-a i MMD-a zajedno u Adria regiji u prvom je kvartalu ove godine zabiležio najveći rast u istoriji i najveći rast tržišnog udela u posljednje dve i po godine.

Od poslednjeg kvartala 2019. do prvog kvartala ove godine, kombinovani udeo na tržištu ova dva branda doživljava rast od 5.8 posto pokrivajući 24.1 posto tržišta Adria regije, i tako održavajući prvo mesto čak osam uzastopnih kvartala. AOC-ov udeo na tržištu povećao se za 3.5 posto u istom periodu, i dostigao vrednost od 13.7 posto, odnosno drugu poziciju na tržištu uz povećanje volumena prodaje za 22.9 posto u poređenju s prvim tromesečjem prošle godine.

Tržište velikih dimenzija monitora (27“ i više) je poraslo za 21.5 posto u prvom tromesečju ove godine u poređenju s istim periodom prošle godine. Na ovom je području AOC povećao svoj obim podaje dvostruko više od rasta tržišta, i to za 45.3 posto, i tako postigao drugu poziciju, dok je MMD povećao svoj obim prodaje za 13.9 posto Oba brenda zajedno povećala su svoj obim prodaje za 32 posto i tako postigle drugo mesto na tržištu. Takođe, njihov udeo na tržištu u ovom segmentu beleži rast od 4.7 posto u poređenju sa poslednjim kvartalom 2019. godine, i dolazi do 24.3% udela na tržištu, zauzimajući drugo mesto. AOC je doprineo ovom uspehu s udelom na tržištu u iznosu od 15.4 posto, što je drugi najveći udeo na tržištu.

“Tržište monitora u Adria regiji je vrlo dobro balansirano u smislu različitosti brendova. Usprkos tome, naši brendovi AOC i MMD su i dalje prvi izbor za kupce, a to se može potkrepiti činjenicom da imamo najveći udeo u prodaji u poslednje dve i po godine.”, rekao je Cristian Bucur, Direktor prodaje AOC & MMD za Adria regiju.

AOC broj jedan na tržištu gejming monitora

Zahvaljujući vrlo uspešnim i nagrađivanim monitorima iz serija G1 i G2 kao i poslednjih AGON 3 modela prestižne gejming serije AGON, stručnjak za monitore AOC je skočio na prvo mesto na tržištu monitora visokih brzina osvežavanja (100 Hz i više) s udelom od čak 28.3 posto, povećavajući obim prodaje za impresivnih 40 posto u poređenju s istim razdobljem prošle godine.

AOC-ov rast u ovom periodu (rast udela u prodaji od 13.9 posto) je povezano sa širokim spektrom monitora za ljubitelje gejminga, hardkor i profesionalnih esportista, kao i zbog dobre opremljenosti monitora za kancelarije – kao što su B1 (Basic), E1 (Essential) i P1 (Professional) serija.

Philipsova inovativna rešenja i ekološki održivi proizvodi uticali su na povoljan rast

Rast Philipsovih monitora je bio moguć zbog održivih, ekološki prihvatljivih proizvoda kao i inovativnih rešenja kao što su monitori sa USB-C utorima, povezivih na Ethernet, PowerSensor za redukciju potrošene energije i pop-up web kamera za veći osećaj sigurnosti i mogućnost brzo log-ina uz pomoć Windows Hello.

Philipsovi monitori imaju najširi spektar USB-C na tržištu (s udelom od 12.27 posto na tržištu u ovom segmentu). U ovom USB-C segmentu monitora, udeo Philipsovih monitora je porastao za 14 posto u odnosu na prošlu godinu, a čak 40 posto u poređenju s prošlim kvartalom. Uz to, gejmerski monitori za konzole Momentum linije uveliko doprinose rastu MMD-a. Konačno, SuperWide modeli poput 439P9H (32:10) i 499P9H (32:9) monitora takođe su uticali na rast MMD-a. U segmentu SuperWide monitora, Philipsovi monitori drže treće mesto na tržištu.

Tržište monitora velikih dimenzija beleži rast i ove godine

Tržište monitora velikih dimenzija (oni s veličinom monitora preko 27 inča) takođe je beležilo veliki rast u prvom kvartalu ove godine. U prva tri meseca ovaj segment je rastao za 21.1 posto u odnosu na prva tri meseca prošle godine. AOC i MMD zajedno su više nego udvostručili rast, povećavajući udeo za  čak 47.4 posto i beležeći najveći rast prodaje u prvom tromesečju 2020. godine.

Philpsovi monitori (MMD) su zabeležili rast prodaje za 21.5 posto dok je AOC povećao udeo za neverovatnih 89.1 posto u istom vremenskom periodu, i time zaslužio titulu najbrže rastućeg branda u ovoj branši. Oba brenda zajedno zauzimaju prvo mesto u ukupnom udelu na tržištu velikih monitora,  povećavajući svoj udeo na tržištu za 2.8 posto na godišnjoj bazi, pokrivajući 16.8 posto ovog rastućeg tržišta.

Sveukupno tržište monitora nastavlja s rastom zahvaljujući nekolicini unapređenja. Jačina monitora s visokom rezolucijom (QHD i UHD) je širom sveta porasla za 40 posto od prvog kvartala prošle godine, do prvog kvartala ove godine. Takođe UltraWide (i SuperWide) monitori (21:9, 32:9 i 32:10 razmera slike) – kao AOC CU34G2X ili  Philips 43” 439P9H ili 49” 499P9H – postaju sve rašireniji zbog povećanog doživljaja gledanja kao i produktivnosti koju omogućuju. Rast ovakvih monitora širom sveta doseže i 100 posto iz godine u godinu.

Zakrivljeni monitori su takođe sve traženiji, pa je njihova prodaja porasla za 63 posto. Potražnja za velikim monitorima raste naročito u poslovnom svetu gde je produktivnost ključni faktor, a 27 inčni monitor je tako postao novi standard, dok se u gejmerskom sektoru, visoka brzina osvežavanja i dalje traži. Tržište monitora sa 100 Hz je porastao za 60 posto, dok oni od 144 Hz i više rastu proseku 76 posto godišnje.

”Sa poslednjim kvartalom, AOC i Philips monitori opet imaju rast viši od celokupnog tržišta. Za oba brenda pažljivo razmatramo šta korisnici žele od svog monitora. To mogu biti brzina osvežavanja, najnovije tehnologije i pouzdani paneli za gejmerske monitore ili UltraWide i SuperWide ekrani, ušteda energije i karakteristike koje povećavaju produktivnost za poslovne korisnike. Imamo rešenje za svako tržište i naše brojke pokazuju da smo na pravom putu” rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovanja za Evropu u AOC International Europe i MMD Monitors & Displays.

 

© 2020 Polarotor · Subscribe:PostsComments · Designed by Benbela · Powered by Benbela