Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » IT vesti » NVIDIA RTX platforma donosi Real-Time Ray Tracing i AI u veliki broj blockbuster igara

Nakon predstavljanja prvih GeForce RTX grafičkih kartica, zasnovanih na NVIDIA Turing arhitekturi, NVIDIA je danas objavila da se veliki broj blockbuster video igara – predvođenih sa Battlefield V i Shadow of the Tomb Raider – razvija na NVIDIA RTX platformi koja omogućuje real-time ray tracing kao i nove AI mogućnosti u video igrama.

 

battlefield-v-nvidia-rtx-ray-tracing-screenshot-004_1534784569

 

NVIDIA RTX brzo je postao industrijski standard kada je u pitanju implementacija real-time ray tracing tehnologije. Novi RT Cores arhitekture Turing, omogućuju real-time ray tracing objekata i okruženja, sa fizički preciznim senkama, refleksijama i globalnim osvetljenjem.

„NVIDIA RTX platforma i GeForce RTX 20 serija grafičkih kartica donose real-time ray tracing u video igre deset godina ranije nego što je iko očekivao“, rekao je Tony Tamasi, potpredsednik content i technology dizivije u okviru kompanije NVIDIA. „Zahvaljujući AI tehnologiji i hardverskom ubrzanju svetlosnih zraka, koji su sastavni deo GeForce RTX grafičkih kartica, igre koje koriste ove futurističke funkcije biće dostupne u najskorijoj budućnosti.“

NVIDIA RTX dolazi sa moćnim setom alata koji game developerima omogućuje da koriste ray tracing i AI efekte, uključujući hardware i software koji donose napredne programibilne shadere, ray tracing i deep learning. NVIDIA RTX platforma ima benefite i od podrške u Microsoftovom novom DirectX Raytracing (DXR) API-u, igrama koje ga usvajaju u razvoju za Windows i Vulkan API-je, kao i od hardverskog ubrzanja koje je integrisano u NVIDIA Turing arhitekturu.

„GeForce RTX i NVIDIA Turing arhitektura pružaju izuzetno moćnu novu osnovu za razvoj igara, kombinacijom ray tracing ubrzanja, hardvera veštačke inteligencije i programibilnog shadinga – a sve to u okvirima jednog grafičkog čipa – po prvi put ikada“, rekao je Tim Sweeney, CEO kompanije Epic Games.

Veliki broj igara već prihvatio real-time ray tracing

Ovo su video igre koje već podržavaju real-time ray tracing, a očekuje se još puno naslova u narednom periodu:

Uz pomoć Turingovih Tensor jezgara, koji podržavaju izuzetno brzi deep neural network processing, GeForce RTX grafički čipovi takođe podržavaju i Deep Learning Super-Sampling (DLSS), tehnologiju koja primenjuje deep learning i  AI u tehnike renderinga, rezultujući oštrim i glatkim ivicama na renderovanim objektima u igrama.

DLSS tehnologija već je prihvaćena u velikom broju video igara:

Ispod je lista igara koje već podržavaju DLSS, a uskoro se očekuje još:

 

© 2018 Polarotor · Subscribe:PostsComments · Designed by Benbela · Powered by Benbela