Jedan od vodećih brendova na tržištu monitora, AOC na ovogodišnjem Gamescom sajmu održanom u Kelnu od 18. do 21. avgusta premijerno je prestavio javnosti svoje prve virtual reality naočare.
Virtual reality, odnosno virtuelna realnost najavljivana je na velika vrata ali nakon kratkog vremena nije posebno uspela da se probije na tržište. Međutim, ove godine svi znakovi pokazuju da je napokon došlo vreme za njen dalji razvoj i popularnost. Goldman Sachs u svom izveštaju objavljenom u januaru ove godine navodi kako VR: „ima potencijal da stvori multimilijardersku indrustriju, i mogućnost da bude revolucionarna promena načina igranja kao što je to bila pojava personalnih računra u istroriji.“ 1.
Mogućnosti upotrebe su različite kao i kod računara ili pametnih mobilnih telefona, koje su, osim očitih za igranje video igara (i vojsku), sve popularniji pri video zabavi, raznim događanjima, obrazovanju, zdravstvu, inženjeringu i čak kod nekretnina. Osnovna karakteristika VR-a je kreiranje izuzetno prožimajućeg iskustva za sve korisnike koji žele da dožive poptuno novu dimenziju igranja video igara ili pogleda na neki drugi sadržaj, a može ih odvesti i na kilometrima udaljenu destinaciju i to iz udobnosti njihovog doma. Kako će tehnologija napredovati tako će i karakteristike i mogućnosti VR-a se sve više povećavati.
Za AOC, ulazak u HMD tržište je prirodni korak, rekao je Stefan Sommer, direktor marketinga i poslovnog managementa u EMEA, dodajući: „Kao podružnica najvećeg svetskog proizvođača monitra, mi u AOC-u smo uvek bili na čelu razvoja na tržištu monitora. Siguran sam da su naše prve VR naočare samo početak jednog odličnog razvoja i da se naši korisnici mogu radovati još uzbudljivijim uređajima u ne tako dalekoj budućnosti.“