Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » IT vesti » AIR SERBIA saradnja sa SABRE TECHNOLOGY

Er Srbija, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije, uvodi novu tehnološku platformu koja će podržati njenu strategiju rasta i unaprediti iskustvo putovanja Er Srbijom.

 

Da bi podržala ostvarenje ove vizije, Er Srbija se odlučila za saradnju sa globalnim provajderom u oblasti tehnologije Sejbr korporejšn koji će obezbediti kompletan paket tehnoloških rešenja i konsultantskih usluga, uključujući i vodeći Sejbrov sistem za rezervaciju karata Sejbrsonik CSS (SabreSonic Customer Sales & Service).

 

Air Serbia check-in

 

Po ovom sporazumu, Er Srbija će preći na jedinstvenu povezanu platformu za rezervaciju karata, prijavu na let i ukrcavanje i sve druge ključne poslove, uključujući i samo obavljanje letova kao i upravljanje mrežom linija. Pored toga, avio-kompanija će primeniti najnovija tehnološka rešenja kompanije Sejbr za upravljanje zemaljskim poslovima na aerodromu čime će unaprediti usluge koje pruža Er Srbija graund servisiz (Air Serbia Ground Services) na Aerodromu Nikola Tesla.

Prelaskom na softver kompanije Sejbr, Er Srbija će moći da racionalizuje svakodnevne poslove, umanji operativne troškove, osnaži generisanje prihoda i prodaju, i da stvori više mogućnosti za ostvarenje prihoda iz pomoćnih delatnosti, što će avio-kompaniji omogućiti da gostima pruži personalizovanu uslugu i bolje i ujednačenije iskustvo putovanja.

“Er Srbija je ostvarila fenomenalan poslovni rast u protekle dve godine i prelazak na Sejbr će podržati nastavak našeg razvoja i ostvariti revoluciju na polju iskustva putovanja,” izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

“Sejbrsonik CSS je integrisana platforma usredsređena na korisnika usluga, koja će pojednostaviti poslovne operacije u Er Srbiji i pružiti nam više informacija o našim gostima i njihovim preferencijama, što će našem timu omogućiti da pruži individualniju uslugu. Gosti će takođe imati koristi od veće kontrole i slobode prilikom rezervacije karata i putovanja Er Srbijom. Na primer, nedavno smo uveli Sejbr rešenje za prijavu na let u okviru prve faze našeg sporazuma i tokom svega pet meseci pružili ovu uslugu hiljadama putnika, što pokazuje koliko je savremenim putnicima važna mogućnost ostvarenja usluga putem interneta.”

“Mnogi naši partneri, u koje spadaju erberlin, Alitalija i Etihad ervejz, već koriste ili planiraju da pređu na Sejbr, a uspostavljanje jedinstvene platforme među našim partnerima će omogućiti Er Srbiji da unapredi korisničke usluge za putnike na kod-šer letovima.”

“Tehnologija igra veoma važnu ulogu u stalnom razvoju Er Srbije i zadovoljstvo nam je što sarađujemo sa kompanijom Sejbr, globalnim liderom u oblasti tehnologije, kako bismo bili sigurni da imamo prave alate koji će nam omogućiti neprekidan rast na održiv i inovativan način,” rekao je Kondić.

Sejbr će pružati strateške konsultantske usluge u svim oblastima poslovanja Er Srbije tokom procesa prelaska na novu platformu, za koji se očekuje da će biti okončan u drugom kvartalu 2017. godine.

“Er Srbija ima hrabru viziju, jasnu strategiju razvoja i mogućnost da pruža svoje usluge u regionu koji ostvaruje ubrzani rast,” izjavio je Hju Džons (Hugh Jones), predsednik kompanije Sejbr erlajn solušns (Sabre Airline Solutions). “Veoma smo ponosni što se Er Srbija opredelila za nas kao provajdera u oblasti tehnologije i unapred se radujemo što ćemo podržati njenu evoluciju od nacionalnog prevoznika do jedne od najpoštovanijih i najuspešnijih avio-kompanija u regionu. Evropa je ključno tržište rasta za Sejbr i nastavićemo da investiramo u inovativne tehnološke mogućnosti koje odgovaraju posebnim potrebama ovog regiona.”

Er Srbija je jedna od sve brojnijih evropskih avio-kompanija koje su se opredelile za tehnologiju kompanije Sejbr i njen rezervacioni sistem.

225 avio-kompanija širom sveta koristi tehnologiju kompanije Sejbr, u koje spadaju i najveći svetski avio-prevoznici. Njena fleksibilna i prilagodljiva softverska rešenja omogućavaju avio-kompanijama da adaptiraju svoje poslovanje promenama potreba i zahteva.

Rešenja kompanije Sejbr optimizuju svakodnevne poslove i na kraju pomažu avio-kompanijama da reše svoje najveće izazove – povećanje prihoda, smanjenje troškova i pružanje boljeg doživljaja putovanja.

 

 

© 2016 Polarotor · Subscribe:PostsComments · Designed by Benbela · Powered by Benbela