Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » IT Dešavanja » Novi modeli HUAWEI pametnog sata prezentovani na sajmu IFA 2015

Huawei Consumer Business Group (BG) najavio je na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike i kućnih aparata (Internationale Funkausstellung Berlin – IFA) u Berlinu da će u kampanji za promociju Huawei sata učestvovati najpoznatiji svetski fotograf Mario Testino i svetski modeli Karlie Kloss i Sean O’Pry. Ovo je prvi put da Huawei sarađuje sa svetskim modnim fotografom i supermodelima, a sve u cilju ispunjenja vizije spajanja mode i tehnologije.

 

Huawei Watch (6)

 

Huawei premium sat izrađen je od sofisticiranih materijala i poseduje kružni AMOLED ekran osetljiv na dodir dijagonale 1.4 inča. Najnoviji član Huawei porodice obložen je safirnim straklom otpornim na ogrebotine i poseduje okvir od nerđajućeg čelika. Sat omogućava korisnicima da budu povezani gde god da se nalaze zahvaljujući notifikacijama za pozive, poruke i e-mail. Spoj klasičnog dizajna i pametne tehnologije Huawei sat ima prečnik veličine 42mm, što je tradicionalna dimenzija ručnog sata. Okvir sata dostupan je u zlatnoj, srebrnoj ili crnoj boji, dok dizajn kućišta može biti klasičan, luksuzan, poslovni, ženstveni, moderan i jednostavno estetski. Kaiš sata, debljine 22mm, može biti izrađen od nerđajućeg čelika, roze zlata ili od kože u braon ili crnoj boji. Prati stanje vašeg organizma Novi Huawei sat odličan je saputnik tokom trčanja zahvaljujući opciji offline slušanja muzike i Bluetooth konekciji za bežične slušalice. Huawei sat poseduje senzor koji vrši precizno merenje broja otkucaja srca, dok 6-Axis senzor pokreta beleži aktivnosti kao što su trčanje, hodanje, vožnja bicikla i planinarenje. Spoj mode i tehnologije Reklamna kampanja Testino će u narednim nedeljama biti prikazana kroz različite kanale komunikacije kao što su modni magazini, OOH, digitalni mediji i televizija. „Svet i tehnologija razvijaju se velikom brzinom, a proizvodi koji zadovoljavaju samo jednu potrebu nisu više primamljivi. Želimo proizvode koji će nam obezbediti sve prednosti koje donose tehnologija i novo digitalno doba”, izjavio je Mario Testino i dodao: „Brz razvoj tehnologije uglavnom ne ide ruku pod ruku sa modom i estetikom i zbog toga smatram da je njihov spoj mudar potez kompanije Huawei.

U kampanju su uključeni Karlie Kloss i Sean O’Pray zato što smatram da su najbolji predstavnici današnje omladine i perfektno se uklapaju u svet Huawei satova. Uživao sam sarađujući sa njima i veoma su mi olakšali rad tokom kampanje.” „Veoma sam uzbuđena što sam deo ove kampanje i što radim sa fotografom i modelom kao što su Mario i Sean. Moda i tehnologija imaju važnu ulogu u mom životu i drago mi je da je Huawei sat spojio ova dva sveta. Dizajn sata kombinuje klasiku i dobar izgled sa najnovijom tehnologijom, tako da imam sve što mi je potrebno”, rekla je Karlie Kloss. Sean O’Pray je svoje iskustvo opisao ovako: „Snimanje kampanje je bilo neverovatno, a tome je posebno doprinela saradnja sa Mariom i Karlie. Nosim sat jer to pokazuje da cenim svoje vreme. Huawei sat je prvi klasično dizajniran pametan sat koji je povezan sa svetom u kome živimo spajajući modu i tehnologiju i zaista sam uživao tokom snimanja.”

Dostupnost Huawei sat će biti distupan u više od 20 zemalja i regiona uključujući Kanadu, Francusku, Nemačku, Italiju i Španiju dok se preporučena cena sata kreće od €399 do €699.

 

 

© 2015 Polarotor · Subscribe:PostsComments · Designed by Benbela · Powered by Benbela