Huawei Consumer Business Group (BG) danas je objavio rezultate poslovanja za treći kvartal 2015. godine koji pokazuju stabilan rast isporuke pametnih telefona. Isporuke premium telefona čine 33% ovih pošiljki, što je 7% više u odnosu na prethodni kvartal.
Zaključno sa 30. septembrom, Huawei (BG) je isporučio ukupno 27.4 miliona jedinica za tri meseca čime je ostvario godišnji rast od 63%. U međuvremenu očekuje se rast količine isporučenih pametnih telefona tokom 2015. godine od 9.3%.
“Rezultati ovog kvartala jasno odražavaju uspeh naše strategije rasta,” rekao je Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. “Naročito smo ponosni na izražen rast koji ostvarujemo na tržištima izvan Kine i povećanu potražnju za premium uređajima. U ovom trenutku, potpuno smo sigurni da ćemo ispuniti target i do kraja godine isporučiti 100 miliona jedinica pametnih telefona.”
Isporuke Huawei pametnih telefona za Evropu i region Srednjeg Istoka i Afrike zabeležile su rast od 98% odnosno 70% godišnje. Kompanija je tokom kvartala ostvarila zapažene rezultate i kod kuće uz godišnji rast isporučenih uređaja od 81%.
Od trenutka predstavljanja, vodeći pametni telefoni Mate 7, P7 i P8 isporučeni su u 6.5, 7.5 i 4 miliona jedinica. Huawei Mate S, najnoviji vodeći pametni telefon predstavljen u septembru ove godine, dostupan je u više od 48 zemalja uključujući Kinu, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nemačku, Francusku, Španiju itd. Predstavljanje Rose Gold verzije modela Mate S omogućilo je Huawei Consumer BG da u budućnosti proširi prisutnost i prepoznatljivost brenda i među ženskom populacijom.
Potražnja za Huawei premium pametnim telefonima naročito je izražena u Evropi. Huawei uređaji čine 12.4% celokupnog tržišta pametnih telefona u Španiji i 45.7% tržišta uređaja cenovnog ranga od 400-500€.
Huawei (BG) je ostvario značajan rast i u Italiji gde pokriva 10.9% celokupnog tržišta i 27.9% tržišta premium uređaja.
Kada je u pitanju pozicija kompanije Huawei na globalnom nivou, nedavni GFK izveštaj koji obuhvata period od januara do avgusta ove godine pokazao je da se kompanija nalazi u tri vodeća proizvođača pametnih telefona u svetu sa tržišnim udelom od 9.5%.
Na kineskom tržištu, Huawei zadržava lidersku poziciju sa tržišnim udelom od 15.2%.
Huawei je među tri vodeća proizvođača pametnih telefona i u Australiji, Belgiji, Italiji, Portugaliji, Španiji, Švajcarskoj i na Novom Zelandu.
Od oktobra, kompanija Huawei nalazi se na Interbrand listi 100 najboljih svetskih brendova u 2015.godini, na kojoj je zauzela 88. mesto. Ovo rangiranje u skladu je sa prošlogodišnjim dostignućem, kada je Huawei postao prva kompanija poreklom iz Kine koja je uvrštena na ovu prestižnu listu.