Ascend Mate7, novi pametni telefon kompanije Huawei, osim izuzetnih performansi, sada donosi još više pogodnosti za korisnike. Naime, svako ko se odluči za ovaj uređaj neće morati da razmišlja o potencijalnim troškovima servisiranja jer Ascend Mate7 dolazi u paketu sa premium uslugom.
Premium servis je dodatna garancija i omogućava besplatno servisiranje uređaja koji je korisnik na bilo koji način oštetio, a tu besplatnu uslugu moguće je iskoristiti samo jednom. Ukoliko korisnik ponovo ošteti uređaj smatraće se da je popravka u garantnom roku već izvršena.
Pod oštećenjem se podrazumeva:
-Mehaničko oštećenje (usled pada, uvijanja itd.)
-Oštećenje nastalo prodiranjem tečnosti u unutrašnjost uređaja
Neovlašćene servisne aktivnosti neće biti pokrivene garancijom, a to su:
-Upisivanje neovlašćenog Firmware-a koji nije potpisan od strane Huawei-a
-Intervencije na uređaju od strane neovlašćenog servisera
Dodatnoj garanciji podležu samo uređaji koji su u zvaničnoj ponudi na tržištu i imaju ispravan POP.