Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » IT vesti » Kako da pospešite online prodaju?

Offline i online marketing danas su gotovo izjednačeni. Ozbiljni biznisi moraju da idu u korak sa digitalnom revolucijom koja podrazumeva, tj. zahteva kao obavezno – online prisustvo. Najbitniji faktor online prisustva jeste sam Web sajt. Web sajt predstavlja polaznu tačku i osnova je za svaki vid marketinškog pristupa koji planirate da primenite, a ovaj tekst će Vam omogućiti da saznate koji su to uslovi koje mora da ispuni jedan Web sajt da bi mogao da bude kvalitetna osnova za dalji rad na razvijanju Vašeg poslovanja.

 

Businessman editing the annual report charts - working on a tablet computer

 

 

Na šta treba obratiti pažnju prilikom izrade Web sajta?

 

Ako uzmemo u obzir činjenicu da je Web sajt slika Vaše firme na internetu, onda je sam izgled, tj. dizajn sajta od neizmerne važnosti. Dizajn sajta, osim vizuelne prezentacije podrazumeva i funkcionalnost koja se ogleda u dobro osmišljenoj strukturi sajta kroz koju će posetioci moći jednostavno da navigiraju. Osim dizajna, pravilna izrada sajta podrazumeva još nekoliko bitnih stavki o kojima ćemo u nastavku pisati.

 

Dobro osmišljen sadržaj

 

Sadržaj treba da prati funkcionalnost sajta, tj. da omogući dodatne informacije koje će posetiocima olakšati kretanje kroz sajt i takođe ima značajnu ulogu u SEO optimizaciji, tj, omogućivanju da se vaš sajt nađe na vrhu pretrage za ključne reči koje potencijalni kupci unose u pretraživač. Da biste vaš sadržaj koncipirali u skladu sa ključnim rečima morate da odradite temeljnu analitiku ključnih reči, kao bazu za druge marketing kampanje na internetu (SEO, Adwords…)

 

SEO optimizacija – temelj za rast posete

 

Da biste bili u mogućnosti da vaš sajt izađe u organskoj pretrazi kada potencijalni kupac ima upute koji su povezani sa Vašim proizvodima, neophodna Vam je optimizacija. Proces optimizacije počinje i pre same izrade sajta, a onpage korekcije rade se u kontinuitetu sve dok postoji sajt jer se ključne reči vremenom menjaju, pa u skladu sa tim treba i vršiti modifikacije na sajtu. Offpage SEO kampanje podrazumevaju izgradnju stabilne baze dolaznih linkova ka vašem sajtu koji ukazuju Googlu da je sadržaj koji imate relevantan i samim tim signaliziraju Googlu da bolje rangira određenu stranicu. SEO podrazumeva konstantan rad jer je za najbolji rezultat neophodno pokriti spektar ključnih reči koji pokriva celu nišu relevantnu za vaš biznis, ali, rezultati koji su ostvareni traju duže od bilo koje plaćene kampanje čak i nakon što prestanete da radite na optimizaciji.

 

Društvene mreže

 

Zabeleženo je da društvene mreže sve više predstavljaju online prostor u kome se korisnici najduže zadržavaju. Svaka treća pretraga na Googlu završava se deljenjem na društvenim mrežama, tako da ne smete da zanemarite ove platforme kao medijum za rast vašeg biznisa. Izrada kvalitetnog sadržaja na blogu i strateško delovanje na ovim platformama osiguraće bolju vidljivost Vašeg biznisa, kako samim potencijalnim kupcima, tako i Googlu koji će Vas podići na pretrazi.

 

Plaćene kampanje

 

Ulaganjem u PR kampanje i Google Adwords, uz preciznu postavku ključnih reči i targetiranje ciljne grupe koja je ključna za Vaš biznis postići ćete zavidne rezultate koji će direktno uticati na Vašu prodaju. Dobra strana ove investicije je što možete tačno da definišete budžet i ciljeve kampanje, a samim tim i da ostvarite garantovani rezultat.

 

Zaključak

 

Da biste efektivno radili na razvoju online prodaje, potrebno je da primenjujete sve od navedenih stavki. Na Vama je da procenite da li ste u mogućnosti da sve to činite sami ili ćete angažovati profesionalce, tj. specijalizovanu agenciju za digitalni marketing koja će Vam pomoći da razvijete svoje online poslovanje.

 

 

 

Leave a Reply

*
© 2018 Polarotor · Subscribe:PostsComments · Designed by Benbela · Powered by Benbela