Kompanija Kyocera je u saradnji sa vodećim domaćim distributerom računarske opreme u Srbiji – kompanijom EWE Comp predstavila svoja vrhunska štamparska rešenja za mala i srednja radna okruženja. Centralna tema Kyocera biznis seminira pored upoznavanja sa novim proizvodima bila je ušteda, odnosno mogućnosti za postizanje značajnih ušteda prilikom štampanja bez gubitka kvaliteta sa Kyocera štamparskim rešenjima.
Maki Nagao, senior marketing menadžerka ove velike svetske kompanije ja na svom uvodnom predavanju istakla kako sve veći broj svetskih kompanija traži način kako da maksimalno uštedi prilikom štampanja svojih dokumenta i da je upravo Kyocera njihov najčešći izbor zbog odličnog izbalansiranog odnosa cena-kvalitet. Ona je naglasila kako uštede sa Kyocera štampačima i multifunkcijskim uređajima mogu da idu i do 35% u odnosu na slična konkurentska rešenja, kao i da je cilj ove kompanije da svim svojim potrošačima ponudi uređaje koji mogu dugo da se eksploatišu. Maki Nagao je istakla i kako Kyocera u narednom periodu sprema niz jako zanimljivih rešenja koja će dodatno uticati na smanjenje troškova i povećanje efikasnosti, a sve u skladu sa najstrožijim ekološkim propisima.
O Kyocera proizvodima koji se mogu naći na domaćem tržištu, kao i o daljem prodoru ovog brenda kod nas na Kyocera seminiru pored Maki Nagao su govorili i Marko Vlaović, Kyocera brend menadžer u kompaniji EWE i Luka Vasić, Kyocera Corporate Sales menadžer. Oni su na svojim predavanjima istakli sve prednosti Kyocera rešenja uključujući i njihovo jednostavno održavanje kao i vrhunski servis koji se potencijalnim kupcima nudi na ovim prostorima.