Subscribe:Posts Comments

You Are Here: Home » Razno » AOC i Philips monitori nastavljaju sa rastom

Zahvaljujući inovacijama i predanosti većim ekranima monitora, AOC i MMD, licencirani partner za Philips monitore, dostigli su vodeću poziciju na evropskom tržištu monitora. AOC i MMD su podružnice TPV Technology Limited, vodećeg svetskog proizvođača LCD monitora.

 

C3583FQ_1-1

 

Dok se celokupno tržište monitora i dalje suočava sa velikim izazovima, i dalje je prisutan trend potražnje za velikim monitorima. Prema najnovijim podacima analitičke kompanije Context, prodaja monitora od 23 i više inča porasla je za više od 12 posto u trećem tromesečju ove godine u odnosu na isto tromesečje prošle godine. AOC i Philips monitori zajedno su ostvarili značajan tržišni uspeh u pogledu stope rasta za više od 16 posto na godišnjem nivou.

 

Dva brenda su uspešna i na celokupnom tržištu monitora. U trećem tromesečju, AOC i Philips zajedno su postigli tržišni udeo od skoro 15 posto, što znači porast tržišnog udela od preko 26 posto.

 

„Sa naša dva brenda, AOC i Philipsom, neprestano se fokusiramo na inovacije i potrebe naših korisnika. Kao vodeći stručnjaci za monitore, postavljamo trendove i trudimo se da budemo vodeći u naprednim tehnologijama na tržištu. Naš inovativni DNK odražava se u 40-inčnom 4K monitoru kao i ostalim monitorima većih dimenzija kao što su modeli s QHD 4K rezolucijom i druga rešenja sa naprednim karakteristikama poput ergonomije i jednostavnog korišćenja.Rezultat svega toga je tržišni udeo koji nas čini ponosnim i koji potvrđuje da je naša strategija prava strategija“, rekao je Thomas Schade, potpredsednik Europe za AOC i MMD.

 

Istočna Europa je posebno jak igrač u uspešnom razvoju ova dva brenda. Iako su pojedina tržišta i dalje prepuna izazova, oba brenda su na istočno evropskom tržištu monitora značajno povećala svoj tržišni udeo sa 18 na visokih 27 posto. Philips je ostvario rast za više od 50 posto čime je postigao tržišni udeo za skoro 16 posto, što ga je dovelo do vodeće pozicije na tržištu monitora. Nije daleko po rezultatima niti brend AOC koji je zauzeo treću poziciju na istočno evropskom tržištu monitora na osnovu rasta za više od 40 posto u zadnjem kvartalu.

 

U Sloveniji i Hrvatskoj Philips i AOC su takođe na istom tragu. AOC drži prvo mesto na tržištu sa više od 15 posto tržišnog udela, što prati i Philips s blizu 15 posto. Oba brenda su dostigla dvocifreni rast u poslednjem kvartalu ove godine u uporedbi sa istim kvartalom prošle godine. U zadnjem kvartalu Philips je sam porastao za skoro 28 posto. Važan doprinos ovom uspehu dali su veliki monitori s 23 i više inča čija je prodaja na celokupnom tržištu porasla za skoro 20 posto. S rastom za više od 40 posto, dva su brenda ostvarila značajan tržišni uspeh u ovom segmentu.

 

 

© 2015 Polarotor · Subscribe:PostsComments · Designed by Benbela · Powered by Benbela