Kraljica svetskih modnih pista, Karlie Kloss posetila je Huawei Centar za istraživanje i razvoj u Šangaju, a povod svemu bila je zajednička saradnja na kampanji za Huawei pametni sat. Kampanja je snimljena pod rediteljskom “palicom” renomiranog modnog fotografa Maria Testina, a u njoj se pojavljuje upravo Karlie Kloss.
Glory Zhang, Chief Marketing Officer, Huawei Consumer BG izjavila je tom prilikom: “Oduševljeni smo Karlinom posetom centru za istraživanje i razvoj u Šangaju, tehnološkoj kolevci kompanije Huawei. Kako je i ljubitelj tehnologije i modna ikona, najbolji je otelotvorenje opredeljenja Huawei Consumer BG koji u svojim uređajima povezuje tehnologiju zajedno s umetnošću, dizajnom i kulturom.”
Karlie je sa velikim interesovanjem prionula učenju o inovativnom firmware-u svetski poznatih Huawei uređaja. Tokom posete, Kevin Ho President, Handset Product Line, Huawei Consumer BG, predstavio joj je sistem koji pokreće uzdanice ovog tehnološkog giganta, pametne telefone Mate S i Mate 7.
U skladu sa svojom strašću za kodiranjem, Karlie sponzoriše dodelu stipendije the Kode with Karlie Flatiron škole u New Yorku, gde je i sama pohađala letnji kurs softverskog programiranja. Tokom posete centru za istraživanje i razvoj, pružena joj je prilika da pokaže jedan od mnogih talenata radeći rame uz rame sa inženjerkom kompanije Huawei na delu stvarnog koda proizvoda.